Blog


To miejsce gdzie możesz dowiedzieć się znacznie więcej o Quest,
nowych technologiach i naszych projektach.


Miłość do klienta

2013-01-29 12:04:22


Zbliżają się Walentynki. To święto zakochanych, ale także możliwość wykorzystania tego czasu do promocji własnej firmy.



Pytanie brzmi: jak to wykorzystać? 



Czy tylko bliscy mogą okazywać sobie miłość? Co stoi na przeszkodzie, aby firma okazała miłość swoim klientom, i w ten sposób zyskała ich wdzięczność. Wyobraźmy to sobie: nasi klienci zostali obdarowani walentynkowymi gadżetami, pojawia się uśmiech na ich twarzach, może nawet zdziwienie. Patrzą na siebie i pytają: czy to żart? Wychodzą z firmy, wracają do domu i chwalą się swoim współmałżonkom, sąsiadom, znajomym...A co robi obdarowany człowiek? Co robimy jak ktoś nas zaprosi na urodziny, czy po prostu obdaruje prezentem. Czujemy wdzięczność, ale i chęć odwdzięczenia się ofiarodawcy.

Podobny mechanizm działa i w przypadku obdarowywania swoich klientów. Doceniony i pokochany przez podarek klient, zastanawiając się czy przedłuży umowę, czy nie zmieni obsługującej firmy, czy może dopłacić 2 zł do umowy w porównaniu do konkurencji, poczuje wiszący nad nim dług. Dług wdzięczności wobec firmy, która w szczególnym okresie odważyła się i okazała miłość dla swojego klienta.